نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3734
-
الف
+

ماجرای ازدواج کرکتر «گل چهره» در سریال «کوچه اقاقیا»

«روشنک عجمیان» در یک برنامه تلویزیونی از ماجرای ازدواج خود سخن گفت.

«روشنک عجمیان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک برنامه تلویزیونی از ماجرای ازدواج خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «روشنک عجمیان» بازیگر سینما و تلویزیون و همچنان گرداننده ایرانی که این روزها شاهد بازی ایشان در سریال «کوچه اقاقیا» از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 هستیم ، در یک برنامه تلویزیونی از ماجرای ازدواج خود سخن گفت.

«روشنک عجمیان» کرکتر «گل چهره» در «کوچه اقاقیا» در پاسخ به این سوال که تا به حال عاشق شده اید ، گفت : بله ، من عاشق فرشته ای شدم که مرد بود و او همسرم هستند.

وی در پیوند با همین موضوع با اشاره به این که در ابتدا به خواستگاری همسرش جواب منفی داده بود ، افزود : همسرم بعد از این که از من جواب بله نشنیدند ، تلاش کردند تا اعتماد مرا به خود جلب کنند و بعد ها من متوجه شدم که چقدر در مورد او اشتباه می کردم.

بانو «عجمیان» با بیان این که همسرش فعالیتی در حرفه بازیگری ندارد ، گفت : ازدواج ما هم زمان با بازی من در سریال «کوچه اقاقیا» در سال 1382 هجری خورشیدی بود و هم اکنون حاصل این پیوند یک دختر نه ساله به نام آروشا می باشد.

وی طی یک مصاحبه از دلیل کم رنگ شدن حضورش در تلویزیون بعد از بازی در سریال «کوچه اقاقیا» گفت : دلایل مختلفی دارد. اولین دلیل این بود که حدود نه سال پیش خداوند دختری به من داد که ترجیح دادم تا دو سالگی‌اش هیچ کاری انجام ندهم.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد : البته موفق نشدم چون پیشنهاد کار گردانندگی داشتم و هفته‌ای یک‌بار برای اجرا می‌رفتم و چند فلم هم کار کردم. این ماجراها باعث شد که حضورم در تلویزیون کمرنگ‌تر شود.

«روشنک عجمیان» زاده ۲۰ دلو(بهمن) ۱۳۵۵ هجری خورشیدی ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران می باشد و کار تیاتر را با دوره های بازیگری از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد.

وی دانش آمورخته رشته کارگردانی تیاتر می باشد.

«شهر من شیراز» ، «جایزه بزرگ» ، «گوهر کمال» ، «یک وجب خاک خدا» و ...از جمله سریال هایی است که «روشنک عجمیان» در آن نقش آفرینی کرده است.

م ح
 

نظر شما
ارسال نظر